پخش زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
English عربي
5699
-
الف
+

عوامل سریال ساموبندری دچار سانحه شدند

شرایط جوی نامناسب برای عوامل سریال «سامو بندری» » حادثه آفرید.

شرایط جوی نامناسب در جنوب کشور برای عوامل سریال «سامو بندری» به کارگردانی «ابراهیم فروزش» حادثه آفرید.

به گزارش آی فیلم و به نقل از روابط عمومی پروژه، تصویربرداری سریال «سامو بندری» به کارگردانی ابراهیم فروزش با وجود هوای گرم و با رطوبت بالا و همچنین هوای طوفانی و گرد و خاک روزهای اخیر در بندر بوشهر و اطراف ادامه دارد.

در شرایط سخت هوایی و در حین جابجایی در دو لنج شیرین شاهین منشی صحنه پروژه، بین دو لنج ماند و دچار آسیب دیدگی شدید از ناحیه ساق پا شد. ونداد احمدیان تصویربردار دوم نیز بخاطر تکان های شدید امواج  خلیج فارس و تکان های شدید لنج از ناحیه رباط پا دچار پارگی شد و همچنین سجاد امانی دستیار تدارکات نیز روی لنج از ناحیه پا دچار سانحه شد.

این روزها پروژه در مرحله ساخت اپیزود دوم سریال سامو بندری به اسم فراری و به کارگردانی ابراهیم فروزش است. و تصویربرداری همچنان در لوکیشنهای داخلی و خارجی شهر بوشهر نظیر بازار و پاسگاه و بندرگاه و بندر هلیله و اطراف ادامه دارد.

بازیگران مجموعه نیز حسن پورشیرازی، مائده طهماسبی، مهدی فقیه، علی اوسیوند، حسین قفلی، لیلا دمان، قحطبه فخرایی، سید علی صداقت، رضوان زارع، فاطمه دهقانی و آتنا مهیمنی هستند.

این سریال در 35 قسمت و 5 اپیزود هفت قسمتی که هر قسمت 45 دقیقه‌ای برای گروه نوجوان مرکز سیما فیلم در حال تصویربرداری است.

غ.ن/ط ه

نظر شما
ارسال نظر